Justin - Kto to jest?
Ktoś - T.i.
Justin - Ładna
2.Justin: Nie byłem aż tak pijany.
Alfredo: Stary, płakałeś bo chciałeś poznać Justina Biebera.
3.
Jakiś koleś; Twoja laska jest beznadziejna
Justin; Jakiś problem kolego ?

4.*Justin nagrywa filmik na swoich fanów. Nagle zobaczył ciebie *
Ty; Hej
Justin;

Ty; Co się stało, czego tak na mnie patrzysz. Coś nie tak ??
Justin; Jesteś...taka gorąca
Porywa cię do siebie i zaczyna całować

6.-Jakie są Twoje najlepsze wspomnienia z Justinem ? -Pyta koleżanka.
~Twoje myśli~

-Hmm.. - odpowiadasz.
~Justina wzrok skierowany do Ciebie~

-No dobra,dobra. Wszystkie wspomnienia związanie z nim są najlepsze !
7.~Przychodzi do Ciebie Justin~
-Hej kochanie.- Powiedział po czym cię namiętnie pocałował.
-Hej. Wejdź. - powiedziałaś i poszliście do Twojego pokoju.
~Justin podszedł do półki i podniósł wasze wspólne zdjęcie~

-To były moje najlepsze wakacje. - powiedział Jus. Podszedł do Ciebie złapał cię w pasie i ponownie pocałował.
-Just...in opanuj się - powiedziałaś

-Nie podoba ci się coś? - zapytał.
-Właśnie najgorsze jest to, że podoba mi się wszystko co jest z Tobą związane.
-Kocham cię - powiedział Justin.

Ty: cześć piękny ♥
Jus:nie jestem piękny





Ty: jak nie , jak tak
Jus:nie
Ty:to kto jest piękny?
Justin:

szukasz Justina w sypialni*
Ty: Justin wychodź. *cisza*
Ty: Justin no *nadal cisza*
**po kilku minutach**
Ty: Kochanie, jestem w samej bieliźnie.
Jus:


Zgon-dooooobre...:* moge porwac pare gif'ow?;) @dianee2805
OdpowiedzUsuńoczywiście <33
Usuń